Veklingen

Jahapp, så inledde man dagen med att kräkas. God morgon liksom.
Mår ap dåligt och örat gör ont som fan. Mamma och jag diskuterade lite kort igår hur man gjorde på medeltiden när man fick sådana här inflammationer typ. Hon sa att man lätt dog eller fick stå ut med att det gjorde ont.
Jag hade nog ärligt tagit livet av mig själv om jag levt på medeltiden med den här smärtan. Har ätit hur mycket värktabletter som helst och har ändå ont samtidigt som jag mår illa som fan. Tänk då att inte ens få värktabletter!
Mina medeltidsvänner hade kommit ihåg mig som Veklingen. Haha.
Nej fy fan.

Om det blir dålig update idag så vet ni varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0