Vila i frid Marcus manlighet.

I dag åt jag middag med lillebror på en av pizzeriorna 5 min ifrån oss.
Eftersom att jag är förkyld blev jag tvungen att gå och snyta mig och lämnade kvar min telefon på bordet, dock på ljudlös men med vibration.
När jag kom tillbaks och satte mig..

Marcus (min lillebror): Ah, tack. *himlar med ögonen*
Jag: Va??
M: Du fick just ett sms.
Jag: Aha? Och vad spelar det för roll?
M: Din telefon vibrerar och alla på hela stället kollade hit.
Jag: Haha. Och?
M: Ah men jag känner mig inte särskilt manlig precis.
Jag: Men va? Vadå manlig?
M: Ja, men nu tror ju alla att din telefon är min. Och kolla på den liksom? Den är ju skit tjejig.


HAHAHAHAHAHA!



En stund senare efter att ha varit och handlat lite på ICA.
Jag bär kassen och han ett 8pack toarullar.

M: Ska jag ta den där eller?
Jag: Vadå VILL du ta den?
M: Jag kan om du vill.
Jag: Men aha? Okej? Om du vill så.
*ger honom kassen och tar toapappret istället*
M: Ja, men det fattar du väl? Det ser ju inte så jävla bra ut om jag går här med en tjej
och jag bär något jäkla toapapper och hon får bära kassen?
Jag: Hahaha, VA? Vadårå?
M: Ja men det är ju för fan pinsamt för mig?!





Vila i frid Marcus manlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0