Busy life

Living a busy life.
I morgon är sista dagen för barnen på hockeylägret och då även för mig så klart.
Ska försöka köra en sjysst utvärdering här i bloggen. Tror jag lärt mig mer socialt än hockeymässigt faktiskt.
Och fått något av ett perspektiv på uppfostran.

Jag har ju tidigare varit extra tränare för Skridskoskolan i Tullinge, med små små barn, varit ledare på SHA under förra sommaren för tjejer födda 93-98 ungefär samt varit extra lärare på sommarskolan för invandrare med svenska som andra språk, ungdomar födda 90-94 . Så det känns ändå som att jag hunnit samla på mig lite erfarenheter när det handlar om att arbeta med barn och ungdomar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0