"Det är apor som har gjort mina skridskor"

Idag har jag jobbat under SHA (sweden hockey Academy) hela dagen med små ungar födda 02/03.
6-8 år gamla med andra ord.

En upplevelse, helt klart. Och jag är helt slut i huvudet efter allt skrik och oljud.

Barn är ju för övrigt för söta, haha.. Vi måste hjälpa dem att knyta skridskorna och sätta på sig skydden, då de inte klarar av det helt själva..

"Daniel",7 år: Jag måste ha plösen innanför benskyddet. (plösen är liksom "lappen" bakom snörena på skridskorna)
Jag: *krånglar in plösen under benskyddet* "Oj vilken stor plös dina skridskor har."
Han: Aaah, men det är bara för att det är apor som har gjort dem.
Jag: Haha, va? Vad får dig att tro det? Varför skulle vara apor?
Han: För att de köpta på HockeyMonkey. (hockeybutik)

HAHAHAHAHAHA!


http://www.quietrockland.com/wp-content/uploads/2009/11/mutate-monkey1.jpg
bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0