Ha ett liv.

Sen träning, hemma för en halvtimme sen. KUL.

Bandet vi skulle träffat i morgon (som jag och Sam ska göra en musikvideo åt) kommer hit i morgon istället för att vi åker till dem i katrineholm och skriver kontrakt. Killen vi snackat med verkar helt awsome och det ska bli en sjukt intressant erfarenhet. Berättar mer om det senare.

Ni kan besöka deras myspace här.

Hinner inte blogga mer i dag, ledsen för det.
Citerar min tränares sista ord innan hon lämnade omkl.rummet:
"Ha en trevlig fredagkväll i morgon tjejer. Gå på bio. Ha ett liv.. Hejdå."


Så morgondagen ska förutom i skolan spenderas med min pojkvän och vila ut inför träningsmatchen i linköping på lördag. Vi ska ta en promenad, ha massage/film/mys-kväll och bara njuta av att kunna ses mer än 3-4 h åt gången. Normaltförhållande.haettliv.nu


God natt folket. Kul att ni fortfarande tittar in trots dålig updatering.

Kommentarer
Postat av: Torsteinselina

2011-08-26 @ 07:50:55
URL: http://torsteinselina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0