Helvetes magsjuka

Jag är så himla irriterad.
Jag skulle åkt till möja med kalle i onsdags. Och om jag INTE skulle gjort det hade jag tex kunnat gå på träffen med laget i går, laget jag spelade med säsongen 09/10 som jag saknar MASSOR. Hör ni det?

Och om jag INTE hade blivit sjuk och inte hade åkt hade jag kunnat gå på spinningpasset idag. Jag har liksom tänkt boka in spinningpass på gymmet här i Tumba i veckor. Försökte tvinga Kalle att följa med.
"Meeh.. Alltsåå.. Måste man inte typ ha värsta äckliga cykelbyxorna då?"
Haha.
http://www.burncreek.net/web/galleri/images/cykel2.jpg
bildkälla.


Helvete.


Fick bli en promenad i dag istället. En promenad där jag gick huuur långsamt som helst, och lökade som en klimakteriekärring i varje uppförsbacke. Jag liksom smög mig upp för backen och ändå gick pulsen upp och jag svettades. Empati åt alla kvinnor 50+ och människor med kraftig övervikt alternativt sjukt dålig kondis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0