Joggade 2,5 km

Gaaah.
Joggade 2,5 km med bror nyss. Säämst tid någonsin.
Kändes ändå rätt bra i kroppen fram till att det var 500 m kvar, då bara dog all energi men jag lunkade på ändå.
Och ändå fick jag en tid som var allt annat än bra.

Antingen skyller jag på skorna, som inte är mina vanliga från löparlabbet utan några jävla B som ger knäont.
Eller så skyller jag på att jag hade mjukisbyxor för första gången på hela sommaren.
Eller så lägger jag skulden på magsjukan jag hade för några dagar sen.
.. Eller så inser jag att vad jag än skyller på så är det ändå mitt eget fel i slutändan och det är jag som måste göra något åt det.

Helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0