"Lite folköl och hångel på helgerna"

Jag såg att en tjej hade skrivit och frågat 118 800 om sig själv. Så tänkte att jag skulle göra detsamma.
Dock är ju Jennifer Andersson inte ett så överdrivet anonymt namn så jag skrev mitt bloggnamn istället och fick svaret.


"Jennifer är en tjej som är online som man bara kan vara.
Dagarna fylls av febril aktivitet på msn och facebook och andra forum. Hon skriver en egen blogg och läser 300 andra bloggar om dagen där kissie, dessie och paow är de självklara favoriterna.
Livet utanför datorn är inte så spännande dock, fram och tillbaks skolan och lite folköl och hångel på helgerna.
Mvh 118 800"



http://reneesmedhult.blogg.se/images/2009/mobil_51596766.jpg
bildkälla.

SAY WOOOTH?!

Hahahahahaha. Hur fan kan de ens få skriva så?
"lite folköl och hångel på helgerna".

Jag dricker inte öl och hångel får jag alla dagar i veckan om jag skulle vilja, dock endast med min pojkvän, haha.

Vad är det för jävla människor som skriver svaren egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0