Love and Duct Tape


Love and Duct Tape - Tough Luck

Vi har fått i projekt i skolan att vi ska göra en musikvideo åt ett band/en artist och det här är bandet vi med största sannolikhet kommer att ha ett sammarbete med. De är bland de mer spelade på myspace bland svenska band.

Enda problemet är att vi måste åka till Katrineholm
men Sam (som jag ska ha projektet med) har körkort och jag har bil så antar att vi får lösa problemet den vägen eller låna annat fordon. Vi ska i alla fall dit på fredag.


Låten är rätt skön tycker jag, men vi får se vilken låt det är vi ska göra video av.
Ska bli sjukt kul i alla fall även om det kommer innebära jobb utanför skolan, hur jag nu ska få det att gå ihop med mitt övriga liv.

Kommentarer
Postat av: Cissi

2010-08-25 @ 17:56:50
URL: http://ceciliav.com
Postat av: philippaanderssons ☮

2010-08-25 @ 18:40:59
URL: http://philippaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0