Nytt schema

Första ispasset för den här säsongen, GULD.
Skönt som fan att det börjar återgå till det vanliga.
Nu är det 6 träningstillfällen i veckan med både is+ fys. Galet.

Såg mitt schema för 3e året på gymnasiet nu också. Haha, är det ett skämt?
Första lektionen på tisdagen och den sista på fredagen strykes också då dessa inte gäller mig.
Dvs att jag är ledig en dag i veckan och har en lektion på måndagar?

Hahaha. Håller tummarna för att detta är schemat som gäller. Vore ju nästan för bra för att vara sant?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0