Ska nog ta en promenad

ABSTINEEEENS.
Jag har hemma i knappt 2 dagar och jag håller redan på att bli tokig.
Kanske beror det även på att jag börjar bli frisk.

Åt en någorlunda stark thaigryta till lunch och tog sen en kort promenad och det kändes ändå fullt stabilt i kroppen. Magen morrade lite, men det blev väl något av en chock efter 2 dagars svält-läge, haha.
Det kryper i hela kroppen så jag ska nog gå och ta en liite längre promenad senare tror jag.
Dock inte i något jävla power walk tempo idag, det får vänta någon dag till faktiskt.


Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Linn

2010-08-05 @ 21:28:46
URL: http://alreadythere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0