Träningen gick skit och nu är jag brunett

Träningspasset idag var fys+is.
Ispasset slutade för övrigt 22:50 och gick säämst.
Verkligen skit dåligt. IG + som max skulle jag ge mig själv i betyg.
Orken var bortblåst sen fysen och fokusen lika så. Missnöjd x100.

En annan grej mina vänner. Jag är inte längre blond.
Helt jävla sjukt. Känns ovant som fan.
Bild kommer, inom snar framtid.



Och om en tjej som är tillsammans med en Robin som går på SPG och bor i slussen läser detta får du jätte gärna lämna en kommentar. Du skulle tydligen ha sett mig på New yorker i somras. Haha.

Kommentarer
Postat av: Nathali

2010-08-22 @ 22:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0