Distansförhållande

Jag förstår inte att folk orkar ha ett distansförhållande.
Min bror var tillsammans med en tjej på Gotland ett tag. Dvs båtresor varje gång man ska ses.
Vet flera hockeyungdomar som flyttat ifrån sin pojk/flickvän till andra sidan jorden och dylikt.
Och jag tyckte typ det var sjukt jobbigt att behöva åka i max 2 h kollektivt till mitt ex.

Min nuvarande pojkvän, Kalle och jag bor med gångavstånd på ca 20 min ifrån varandra.
Rätt sjukt då vi aldrig träffats innan trots att vi bor på samma ort. Vi träffades liksom inne i city.
Men kan inte med ord beskriva hur skööööönt det är att man vet att man närsom helst kan gå hem till honom, möta upp honom eller be honom komma till mig.

Ni med distansförhållande. All beröm och beundran till er. Jag förstår inte att ni orkar.

Kommentarer
Postat av: Fia

2010-12-23 @ 13:30:46
URL: http://whot.blogg.se/
Postat av: Andrea

2010-12-23 @ 22:14:47
URL: http://dinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0