Dryga ut studiebidraget

Gratisbio kör igång sin årliga julkalender idag då man kan vinna fina priser varje dag.
Man får dessutom DUBBLA poäng varje dag fram till jul.

Jag har i flera dagar försökt dryga ut mitt studiebidrag så om ni vill kan jag tipsa om sidor där man kan få
rabatt på en massa saker.
Upptäckte även idag att csn ger rabatt på en MASSA olika sidor. Tex nelly, ellos, apple, etc.
Något jag nyttjade direkt, haha.

Är ni inte medlemmar - då blir ni det gratis HÄR.

(gratisbio är en sida där man samlar poäng t.ex. genom att besöka hemsidor, handla på Nelly osv och sedan löser man in poängen mot presentkort på t.ex. H&M.)


Kommentarer
Postat av: Papsen

2010-12-01 @ 23:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0