Inredning och design

Något som inte särskilt många vet, då det inte går att se i mitt rum (haha) är att jag tycker det är sjuukt fashinerande och kul med inredning, arkitektur och design.
Funderade länge på att gå något sådant på gymnasiet faktiskt.
Har dock ingen inkomst eller så att lägga in på inredning men den dagen jag får eget och kan börja om "från start" ska jag verkligen lägga ned min själv i att få det så som jag vill.

Skulle verkligen vilja ha foto tapeter, foto kakel och enorma lampor.  Har någon grej för lampor föresten.
Vet inte varför men det är typ som med choklad. Man bara gillar det liksom. Och för att rätta mig själv, då jag är tillsammans med en elektriker. Det heter inte lampa, utan armatur. Lampan är det som lyser, armaturen är det lampan lyser i liksom.

 

8f822d523aaa0601bbd5446b550d15e9 Modern Monolithic Home With Fascinating Interiors in Brazil

 

casa mirante178 Modern Monolithic Home With Fascinating Interiors in Brazil

amazing crib bachelor Mind Blowing Apartment in Australia, the Ultimate Bachelors Retreat

20101108101501a Mind Blowing Apartment in Australia, the Ultimate Bachelors Retreat

 

 

durbach5 Spectacular Residence on a Cliff Edge Inspired by a Picasso Painting

concrete floor e1290474297712 How Concrete Can Beautify your Home

Titta golvet på bilden ovanför. HUUR SNYGGT är inte det på en skala?


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-03 @ 16:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0