Jag har fått en kusin

Och sen vill jag bara berätta att jag har fått en kusin!
Min 3e någonsin.

Nu kommer alla syrianer/assyrer (inga fördomar, baserar min åsikt på min goda vän Romianas ord. Tjejen är assyr) säga att "Va? 3 kusiner? Det är så många nya jag får varje år?".

Jag tycker det ska bli skit kul att få träffa honom i alla fall, älskar små bebisar och barn rent allmänt.
Har många ggr fått beröm för hur jag hanskas med barn.
Kanske är det för att jag tycker om dem. Även de gånger då de flesta bara vill lämna dem i skogen åt vargen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0