Julklapp till mig

Kalles mamma: Jag köpte en förtidig julklapp till mig själv.
Jag: Men det har jag också gjort.
Kalle: Vadå?
Jag: En ögonskuggspalett.
Kalle: Men va? Önskade inte du dig det i julklapp?
Jag: Jo, men jag köpte en i alla fall, den var så billig.
Kalle: Vad kostade den?
Jag: Typ 70:-
Kalle: Men VA? Det var ju sjukt billigt! Var hittade du den?
Jag: hm..? Du har alltså också köpt en till mig i julklapp?
Kalle: Ehe.. det har jag inte sagt.

Bevis för detta.
1. Han visste och kom ihåg att jag önskat mig det.
2. Kalle har ingen jävla aning om vad smink kostar annars.


Såhär ser den jag har ut.
http://louisejohansson.blogg.se/images/2010/20101023260_113740579.jpg
bildkälla.



Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

2010-12-21 @ 18:51:42
URL: http://carolinhes.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0