Julklapp, träning, Nemo och julbord

Vad köper man till en pojkvän och en lillebror i julklapp när man är fattig?
Gaaaaah.


Träning i kväll för första gånger på EVIGHETER ska bli skönt som fan, samtidigt som det är lite ångestfyllt att träna efter en så lång paus.
1,5 vecka utan träning = tack och adjö kondis, tack och adjö muskler.
Speciellt med tanke på att jag varit sjuk OTROLIGT mycket den här hösten.
Har aldrig varit så mycket/ofta sjuk i hela mitt liv känns det som.

Nåväl, det är spinning och jag har verkligen saknat att köra spinning.
Det är bland de bästa träningsättet jag vet näst efter ispass tror jag. ..Poweryoga ligger också högt på listan.

Jenny berättade föresten av Nemo från Kungarna av Tylösand hade lagt upp ett klipp som jag laddat upp på youtube.
Lite kul sådär.


I morgon ska jag på "Julbord"
middag med jobbet/aka praktiken. Hardrock café var ett bättre alternativ än julbord tyckte företagets ägare. Kan inte säga annat än att jag instämmer totalt i det.
http://2.bp.blogspot.com/_64T2AqeON4k/S_l7uh50TNI/AAAAAAAAAXs/bKIWEqLsuqU/s1600/7hard_rock_cafe.jpg
bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0