Kvällens träning/Fystest

HEMMA.
Trött.
Död.
Slut.
Svettig.
Träningsvärk.
Kroppshållning som snubben i Ringaren i notrédam.

Coopertest var ren plåga.
-Dels för att jag är sämst på löpning och alltid varit.
-Dels för att jag varit sjuk och konditionen som rök på 2,5 vecka inte hunnits ta igen på 4 dagar.
-Dels för att jag hatar att springa.
-Dels för att vi sprang 15 varv runt en jävla friidrottsbana som lutade på kanterna. Whats up with that?

Efter det var det ett ispass där huvudet och benen inte var med alla gånger. Men jag är rätt nöjd ändå.
Lättnaden när man klev in i omkl.rummet efteråt var ENORM.
Linn satte sig ned på golvet med all utrustning och satt även kvar så när jag gick, haha.

Ska avrunda kvällen med mat, för att slippa träningsvärk. (Dagens tips?)
Och sen duscha länge. Ska försöka slå in några julklappar också innan jag kastar in handuken för idag.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/44/3000WSP_final.JPG/250px-3000WSP_final.JPG
bildkälla.

ALL JORDENS JÄVLA CRED TILL LÖPARE.
Jag önskar jag var lite mer som er..
.. spinkiga med bra löpsteg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0