Shoppat

Sov länge idag. Välbehövligt och skönt.
Sen gick jag upp och åkte med mammi till Kungens kurva.
Vi på babyland och sen mediamarkt. Mediamarkt var så sjuuukt jävla proppat. Det var så långa köer som det brukar vara till de populäraste attraktionerna på grönalund. Helt sinnes!

Så vi åkte därifrån och gick in på net on net lagershop i Slagsta istället.
Pappa ville nämligen ha en fritös.
Som att det är någon vi saknat här hemma, hahaha.
Vi har liksom redan en till och med..

Så nu blir det pommesfrit till middag, haha.

Ska byta om och gå upp på gymmet här hemma för att sedan ta ett bad och använda alla produkter jag fick i julklapp.
Ska bli grymt!
http://www.lookfantastic.com/Images/Products/MAT0156f.jpg
bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0