Veckans inspelning


Samtliga foton är kopierade ur Ginas blogg, men det är jag som tagit dem under gårdagens inspelning.

Kräk-Eva var hur sprallig och som helst och skrattade åt allt och ingenting. Haha.
Flippad brud, men jävligt skön även om jag tycker att det är en sjuk grej att bli känd för.
(Ni vet hon som spydde i direktsändning i ett "ringa-in-och-gissa-ordet-program" )
Hennes kommentar på fotona jag tog på dem var "Men haha, jag ser ut att jobba på konsum".
HAHAHA!



Million Stylez var också där, för er som har glömt så är det killen vi alla dansade till för några år sen.
"Ey miss fatty fatty.."
Killen var lugn och jävligt stabil liksom. Mycket trevlig och proffsig faktiskt.
Han är numera utomlands nästan hela tiden och är tydligen större i utlandet än i Sverige.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0