Dagens konstateranden

Dagens konstateranden:

- Jag hade tuggat tuggummi i flera timmar och tog ett glas lätt vaniljyoghurt och kunde konstatera att de blandade smakupplevelserna gav en kombination som smakade kräfta/krondill.

- Andreas Jacobsson upptäckte dagen till ära att min handstil är väldigt kursiv. Andledningen? Jag håller pappret snett när jag skriver av ren vana. Haha!

- Jag har på sistone blivit nervös för allt möjligt.
Har inte varit nervös för saker på hur längesom helst typ. Märklig känsla.

- Den här låten ger mig allvarligt gåshud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0