Dagens konstateranden

Dagens konstateranden:

- Norrmän är snygga. Inte alla givetvis, men har sett en hel del snyggingar hittils.
En snygg norsk bloggande kille är Marcus Ek.

- Inom den norska bloggvärlden har det skapats ett mode med ett plagg som de flesta i Norge verkar ha.
Nämligen denna "Hel mjukisdress". Tror att det var den norska bloggaren Voe som är Norges största blogg men även modell för just denna "hel dress" som skapade trenden, men är inte helt säker.
http://bloggfiler.no/millaxx.blogg.no/images/645077-11-1266415574355.jpg
Skulle personligen ALDRIG gå i något liknande.


- Jag behöver ta tag i min träning igen.

- Backhopparna i OS har sjukt osmickrande helkroppsstrumpor. Haha.

Kommentarer
Postat av: Marcus Ek

2010-02-21 @ 17:33:25
URL: http://www.marcusek.blogg.no
Postat av: ebba

2010-02-21 @ 19:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0