Dokumentär


Jag, Bella och Jessi ska göra en dokumentär om Gustaf Skarsgård och var idag in till stan där vi filmade en del "översikts"/inklipps sekvenser. Filmade från Katarinahissen bland annat där jag (tro det eller ej) aldrig varit förut. Haha. Fint som sjutton när solen sken över vårat älskade Stockholm.

Två turister var (tyvärr) där också.

Jessica: JENNIFER! Han fotar oss!
Jag: *vänder mig om och ser mannen rikta en kamera mot oss*
Jag: Vad fan? Haha. Idiot jag vill inte vara med.
Jessica: Nej inte jag heller fan.

Kanske är kulturkrock, men vad fan? Så gör man väl inte?




Kommentarer
Postat av: Frida

2010-02-10 @ 19:36:21
URL: http://fridawiman.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0