Får mig att känna mig levande


Hemma efter en L Å N G dag.
Efter skolan var jag till banken, sedan åkte jag in till stan och letade upp platsen där jag senare hade möte.

Medan jag väntade gick jag till Wayne´s coffé och köpte mig en bok på en gullig handel där bredvid. "Kaxiga tjejers guide till att få vad de vill ha". HAHA!

Sedan hade jag möte om ett framtida utställningsprojekt med fotografer/illustratörer och konstnärer. Ska bli mycket intressant.
Positivt överraskad av möjligheterna som finns!


Hade fått ett brev hem också, om tid hos kirurgen i morgon på eftermiddagen.
Efter det blir det att åka i väg till City och ha en marknadsundersökning på engelska. Gaaalet nervös då min engelska helt klart varit bättre.

Känns som att jag har väldigt mycket för min just nu.
Men det får mig att känna mig levande. Jag gör saker jag tror gynnar mig själv i slutändan, saker jag vill göra och jag presterar. Är så sjukt nöjd med min livssitation just nu att jag inte kan säga annat än att jag mår super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0