HAHAHA!

Dagens hårda sanning:

- Min lillebror bryter ihop när jag fastslår att familjen måste trappa ned på ätande att griskött och istället ska byta ut korv, bacon och fläsk mot fisk och kyckling. När jag även föreslår en vegetarisk dag i veckan och skriver upp saker som tofu och cornfärs på inköpslistan får barnet utbrott och skriker att vi inte är kaniner.
Han avslutar sitt vredesutbrott med att skriva bacon och falukorv längst ned på inköpslistan.


HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
http://www.elcivics.com/lop_rabbit_easter.jpg
Marcus?                                                             En kanin?
bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0