Högre makter

När jag var i stan med Izabelle för några dagar sen gick vi in på Scorett.
Jag insåg då även att det var längesedan jag köpte nya skor och blev som ett litet lyckligt barn i en godisbutik.


Hittade ett par skor som kan ha varit bland de snyggaste jag sett. (Den vänstra på bilden, OFC. Haha!)
Det är Izabelle som knäppt fotot.

Är sååå sugen på ett par skor som dessa.
Ber till högre makter att jag ska vakna upp och ha ett par framför mig på golvet i mitt rum, men hittils har mina önskningar inte blivit uppfyllda. Vet inte om man ska tolka det som att jag är en hemsk människa som inte städat mitt rum och ätit broccoli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0