Idag


Idag är det MATCH igen, mot Västerhaninge.
Ska tagga som fan och ska ut och ta en promenad strax.
Måste erkänna att jag är rätt seg i kroppen sen igår men får hoppas att jag inte märker av det alltför mycket på plan.

Sen i kväll ska jag till Netts och så drar vi ut resten av kvällen/natten.
Första gången jag ska ut och inte har något inplanerat dagen efter tidsmässigt, haha.
Hon tyckte jag skulle sova hos henne men vi får se.

.. Med andra ord kan det bli rätt dålig update den här helgen, but you will servive.

Rösta fram några bra låtar åt mig också i melodifestivalen, har inte hört en enda låt än iår. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0