Inne i en period

Jag är trött som fan.
Hade tänkt ta en powernap innan middagen med hann inte och nu är det ingen idé då jag ska åka på träning om en stund. Vi har samling 20.
Träningen är slut 23:00 Kommer inte vara hemma fören vid kvart i tolv typ. Gaaah. Då ska jag njuta av att använda silverschampoot jag köpte idag, hur man nu njuter av att se pengarna sköljas ned i avloppet bokstavligt talat. Haha.

Dock har jag alltid köpt 250 ml för runt 200:- och idag hittade jag en för 178:- men så upptäckte jag att den fanns i "big size" med pump för 210:- och då fick jag 500 ml. Taget! Det är ju inte i närheten av de siffror en jävla hårinpackning kostar. Varför ska det vara så dyrt med bra hårvård?
Du kan ju liksom köpa ett schampoo på ICA för typ 29:- vilket är en nolla mindre nästan.. Haha..

Blogg.se har mens och inte vill samarbeta i dag heller, har försökt lägga upp foton minst 6ggr och varje gång blir det error med röd text.

Är inne i en period då jag inte är så sugen på att berätta vad jag gör, vet inte varför.
Orkar bara inte.

Kan kortfattat berätta att jag har filmat hela dagen med Jessi.
Och planerat inför mötet med Gustaf Skarsgård.






Take care.





Kommentarer
Postat av: julia

2010-02-11 @ 19:21:23
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Emma Albinsson

2010-02-11 @ 22:17:41
URL: http://imadollface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0