Matchdagboken

Inlägg nummer 8- Almtuna borta


Spelarna:
17 st + 2 st målvakter.

Lagets insats: Individuellt göra många en fullt godkänd match, även om jag kan tycka att laget som helhet är lite sisådär. Vår tränare uttryckte det som att "puckarna inte gick våran väg" vilket har en viss sanningshalt även om jag inte tycker att det är en ursäkt.
Resultatet: 6-2 till dem.

Någon jag vill lyfta fram: Elin Benn som fick sitta mycket den här matchen. Orättvist mot henne då hon verkligen inte gjort något för att förtjäna det, tvärtom. Det är i alla fall min åsikt.

Min insats: Vet inte vad jag ska säga om den idag. Är inne på både mål framåt och bakåt men känner mig så frustrerad över målen som görs bakåt när jag är inne på planen. Det vid två tillfällen jag verkligen känner att jag gör saker rätt, är på rätt plats, håller min spelare och ändå så går puckjävlen in, och jag kan inte göra ett skit för att påverka det. Surt, sa grisen. (?) Får dock jobba på explosiviteten då pappa tyckte den var lite sisådär idag, och till matchen i morgon ska jag försöka lägga fler skott på mål då 4 skott från min sida är på tok för få.

Mål: 1
Assist: 0
Utvisnings.min:0
Övrigt: Almtunas A-hall har en sarg som är HELT tyst. Det stör mig jätte mycket då man inte kan lyssna på tyst ishockey. Det låter knappt när man ens smäller med hela kroppstyngden mot den. Det sänker även "känslan" av matchen måste jag säga. Haha. (Varför har jag ens noterat en sådan sak?)

En påminnelse till fram över: Träna hårdare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0