Matchdagboken om igår

Inlägg nummer 11- AIK borta


Spelarna:
13 st + målvakt.

Lagets insats: När alla väl sliter så gör vi det bra. De stunder vi inte kämpar gör vi det jävligt dåligt.
What more can I say? Är sur som fan på domaren som blåste av när vi skulle slå in 2-1 målet i öppen kasse för att sekunderna senare visa tecknet för "felaktig avblåsning". Jävla idiotfanhelvetesmänniskaSomInteKanDömmaIshockey.
Resultatet: 1-1

Någon jag vill lyfta fram: Känns svårt idag. Vill inte vara orättvis i min bedömning så lämnar denna spalt tom denna gång.

Min insats: Tyckte att benen kändes lite bättre än tidigare matcher och men ska fokusera på andra saker nu fram över på planen. Tror jag strategiskt tänker fel i vissa situationer.

Mål: 0
Assist: 0
Utvisnings.min:0
Övrigt: Har ett blåmärke alá 5 cm i diameter ungefär på armen sedan en brud slog mig med sin klubba. As öm och allmänt söderbultat. Hoppas du sover dåligt din jävel, det gjorde i alla fall jag då jag inte kunde ligga på min arm som vanligt.
En påminnelse till fram över: -


Foto från matchen mot Tullinge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0