Matchdagboken om igår

Inlägg nummer 10- Tullinge hemma


Spelarna:
13 st + målvakt.

Lagets insats: Enligt min åsikt underskattar vi motståndarna och det förstör allas inställning även om vi sliter.
Många tar för långa byten, även jag, och det resulterar i för lätta kontringar för det andra laget.
Resultatet: 3-1 till dem.

Någon jag vill lyfta fram: Rebecka Olsson som enlligt mig gör sin individuellt bästa match den här säsongen. Även Beatrice Lyrén som fick spela vartannat byte center hela matchen men ändå höll en hög kvalité på sitt spel. Grymt.

Min insats: Matchen blev som ett wake up call vad gäller vad jag behöver träna på nu fram över
Explosivitet, korta intervaller (vilket jag kört nu 3 träningar i rad också) samt utålighet. Tycker inte att jag gör en skit match även om inte det lilla extra fanns idag.

Mål: 0
Assist: 1
Utvisnings.min:0
Övrigt: Vi behöver helt klart jobba med det mentala tänket i laget. FRAMFÖRALLT från tränarsidan upplever jag just nu.
En påminnelse till fram över: Underskatta aldrig.


När jag kollade igenom fotona pappa tog igår noterade jag att det var MÅNGA foton på mig där folk rappar mig på benet med klubban och liknande. HAHA. hm..?



Kommentarer
Postat av: Rebecka

2010-02-20 @ 18:20:38
URL: http://beckapekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0