Matchdagboken

Inlägg nummer 8- mot Ormsta/SDE borta


Spelarna:
16 st + målvakt.

Lagets insats: Tycker inte att rätt spelare är uttagna till matchen och det är många som gör en av sina "lite sämre" matcher den här säsongen ur min synvinkel.
Resultatet: 6-0 till dem.

Någon jag vill lyfta fram: Clara, som gör sin premiärmatch och får starta mot ett av divisionens bästa lag.
Tycker hon skötte sig utmärkt med tanke på förutsättningarna.

Min insats: Kan väl inte påstå att jag är jätte nöjd. Jag gör inte en dålig match, men inte heller en höjdarprestation. "Missar" två tillfällen  i en mot en men men..

Mål: 0
Assist: 0
Utvisnings.min:0
Övrigt: Fick spela i B-hallen i Vallentuna som är riktigt dålig. Isen var gropig och ojämn och det fanns ingenstans att göra av extra klubban.

En påminnelse till fram över: Gå på spelarna snabbt, väntar vi ger vi dem tid och det gör att de skapar fler möjligheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0