Mitt liv enligt Håkan Hellström

Använd enbart låttitlar av en artist för att svara stiligt på dessa frågor.
Upprepa inte en låttitel. Det är lurigare än du tror! Posta igen som "mitt liv enligt (artistnamn)"

Är du man eller kvinna?

Rockenroll, blåa ögon

Beskriv dig själv:
Vi två, 17 år

Hur känner du dig?
Jag vill ha allting

Beskriv stället där du bor:
En midsommarnatts dröm

Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville:
Jag har varit i alla städer

Hur du helst transporterar dig:
En vän med en bil

Din bästa vän är:
Den fulaste flickan i världen

Du och dina bästa vänner är:
Förhoppningar och regnbågar

Hur är vädret?

Dom Fyra Årstiderna

Favorittid på dagen:
Dom dimmiga dagarna

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?
Magiskt, men tragiskt

Hur är livet enligt dig?
Känn ingen sorg för mig Göteborg

Beskriv ditt nuvarande förhållande:

Nu kan du få mig så lätt

Din rädsla:

Trubbel

Ditt bästa råd:

Dom kommer kliva på dig igen

Hur du skulle vilja dö:

Mitt Gullbergs kaj paradis

Din själs nuvarande tillstånd:

Jag var bara inte gjord för dessa dar

Ditt motto:

Bara dårar rusar in

http://userserve-ak.last.fm/serve/252/109799.jpg

bildkälla.

 

lista lånad från Vicky.


Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

2010-02-04 @ 07:52:37
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0