Mycket på gång

Känns som att det är mycket just nu. Träningar/match 5 dagar i rad, dvs tills på söndag.
På söndag har vi match mot Ormsta/DE och då kommer även Ukrainsk tv och ska filma när vi andas igenom något som heter Threshold PET i periodpausen. Haha. Vad fan?


Såhär ser grejen vi ska andas igen ut i alla fall. Haha.


Måndag; har jag möte med Female Expression om utställningen så ska försöka hinna fixa några "prov" foton fram tills dess. S T R E S S.

Tisdag;
Har vi träning med laget.

Onsdag;
Har vi egen träning hemma.

Torsdag; Åker vi till trollhättan på turnering med laget. Kommer hem på söndag och där är lovet slut. Tjoho.


Övrigt jag planerat att hinna tills dess:
- Tömma mitt rum och måla om taket.
- Bleka bort min utväxt.
- Hinna och åka och fota till utställningen.
- Leta reda på en bok till Engelska B:n, en roman och ska läsa klart den inom en snar framtid. Gaaah.





Så lite tid, så mycket saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0