Piercing

Jag var och pratade med 2 olika piercingstudios i Södertälje idag. Apro på min nackpiercing jag tänkt göra länge nu.
Fick förut höra att när man skaffar en nackpiercing så "stöter kroppen bort den" så det åker ut inom ett halvår och kvar blir ett hack i huden om man inte tar ut den innan dess.
Så för att undvika det hade jag tänkt göra något som kallas dermal anchor och där piercingens "fäste" sitter under huden.
http://farm4.static.flickr.com/3037/2312627025_afb9e4d62d.jpg?v=0

Kollade på pris på detta nyss.. 950:- för en och 650:- om man gör flera vid samma tillfälle.
Dvs det skulle kosta mig 1600:- för det jag ville ha.

På ett annat ställe skulle motsvarade kosta mig 995:- + 700:-.. Gaaah.

Vet inte vad ni tycker men för mig som endast har studiebidraget alá 1050:- per månad att röra mig med är det mycket pengar. Även om jag utan problem har råd med det för tillfället så känns det liksom bortkastat.

Ska kolla runt efter fler ställen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0