Rinkeby, Huddinge och Uppsala

Idag har jag; varit på kliniken i Rinkeby, (haha!)
varit och betalat in pengarna till körskolan i Huddinge, köpt beta caroteen, och sedan handlat och till-lagat två måltider i över en timme. Nu ska jag packa i hop mina grejer och sedan drar jag iväg då vi har bortamatch i UPPSALA (!) i kväll.
Gosh!

Kommer komma hem sent och det är bara att gå och lägga sig direkt då jag har match i morgon igen med samling 13.00 i Västerhaninge.


Känner att jag blivit oerhört berest på sistone..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0