Snö

Sitter i skolan och gör ungefär ingenting.
Känns som helt värdelös dag då delar av klassen inte ens hunnit till skolan innan lunch.
Några kan inte ens komma då kollektivtrafiken strular så jävligt. Bra där, SL.

Min buss kom inte, så blev tvungen att gå till stationen. Det var så mycket människor som gick åt samma håll att man skulle kunna tro att vi vallfärdade mot Mecka. Men icke. Haha.
Och inte fan var trottoarerna plogade heller. Gaah.

En annan sak jag noterade.
Den enda "gångväg" jag passerade under min promenad som faktiskt var plogad/skottat var vägen mellan tåg/buss-stationen och kommunhuset. Och de som bestämmer över skottningen är... just precis. Politikerna i kommunhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0