Tjockismat light

Klockan är 21:50. Det är med andra ord nästan 9 timmar senast jag åt en riktig måltid. Gosh!
Pappa och jag ska äta korv och pommesfrites även om jag kan erkänna att tjockisen inom mig egentligen är sugen på pizza. Och pommesfrit och korv är Tjockismat light, så det funkar det med.
Haha.

Är huuuur trött som helst trots att jag sov en timme på eftermiddagen idag.
Som ett litet dagisbarn.

Känner mig även som ett dagsibarn på den punkten att jag senaste timmen inte gjort annat än gnällt också.Tack till Elin Segelöv som var mitt gnällplank en stund, även min fader fick utstå en del. Haha.

Nåväl..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0