Träning, Skarsgård och snabba cash

Träningen i kväll var SÅ efterlängtad.
Springer fortfarande omkring som en liten unge och hoppar och puttar på min bror i ren lycka att få ha tränat. HAHA.
Gymmade i 25-30 min innan ispasset också så passade på att köra mage. Beach 2010 kanske är dags att börja sikta in? Haha. Eller snarare säsongen 2010/2011 ishockeymässigt.

Idag har jag funderat som tusan, jobbat med frågor jag ska ha vid en eventuell intervju med Gustaf Skarsgård och kollat på Snabba Cash. Folk har sagt att den är så dålig men min egen bedömning är att den är "Okej".
Förutom att jag satt och störde mig på att huvudrollen som spelas av Jens Lapidius Joel Kinnaman är väldigt lik en person jag känner så är det en "måsta ha sett" film då snart alla har sett den?


Nåväl. Nu bad, senare ska jag sätta mig in i voddler.
http://www.gp.se/image_processor/1.287580!image/2367840420.jpg_gen/derivatives/wide/2367840420.jpg
bildkälla.


update: Menade såklart Joel Kinnaman och ingen annan. Tack för rättelserna.

Kommentarer
Postat av: Jenny

2010-02-03 @ 23:19:48
Postat av: Josephine

2010-02-03 @ 23:22:29
URL: http://aliveandhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0