Nostalgi 2005-2006

Har suttit H E L A kvällen och planerat och överfört sisådär 3000 bilder från en dator som ska omformateras här hemma.
Hittat sjukt mycket foton från 2004-2006. Dvs när jag vart 13- 15 år gammal.
Tänkte jag skulle dela med mig av några och hoppas att ni kan skratta åt dem lika mycket som jag. Haha.


Hösten 2005 klippte jag lugg och klippte även upp håret vilket resulterade i att mitt hår som alltid varit ganska rakt blev jätte lockigt..

Hade även JEANS (!) på mig då..

Lite senare 2005 En bild jag än i dag minns då jag hade den i pricip överallt. Haha!


Här är jag 14 år gammal. Det sjuka med det här fotot är att jag faktiskt står utanför det gymnasium jag flera år senare skulle välja att gå på... Har även sjukt långt hår och ful utväxt. ;(

Jag tog hål i näsan inte mindre än 3 ggr själv vid en ålder av 13..


2005- jag fick upp intresset för foto och redigering.. dock inte allför duktig..

2006- och jag hade gaaaalet långt hår. Hade vid det här stadiet blivit bästa kompis med foundationen.

2006- 14 år gammal. Ser sjuuukt liten ut. Notera även mina streck till ögonbryn.

2006 - sommaren. Började lära mig ytterligare inom redigering..

.. Och även intresset för fotografering startade någonstans under 2006. Även om jag då endast hade en simpel digitalkamera. (se kameran på några foton ovan)




Jag poserade ständigt framför min cam. (NOTERA ÖGONBRYNEN IGEN!)


2006- Jag knäppte en del ego foton som kom att bli några "klassiker" såhär i efterhand..


Och jag hade LÅÅÅÅNGT HÅR. :(

Och var gul hårig ett tag..

Och denna huvudbonad var som fastväxt på mitt huvud vid 13-14..

Slutet av 2005. Då var jag 13 år.. Och jag är sur på små tjejerna som sminkar sig idag? HAHAA!

I början av 06 färgade jag håret blondt och blev bästa kompis med plattången.


Jennifer Andersson, 14 år nyblivna.. Vad säger man? HAHAHAHAH!

Den här bilden är ju helt sjuuuk! HAHAHAHA!
Och den får bli den sista jag lägger in just nu i alla fall.

HAHAHA!

Från och med nu ska jag sluta bli arg på "små barn i 14 års åldern som sminkar sig".. Jag har ju uppenbarligen varit likadan själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0