The bridge


HEMSK bild från igår, Haha! Men men.

Jag och Netts var på The Bridge heeela kvällen.
Har bekanta/kompisar som sagt att det skulle vara bra där men jag vet inte.
Musiken var bra men människorna där var ju i värsta laget. Haha.
Som att vara på en högstadiefest där fjortisarna invaderat. Patetiskt.

Helt sjuuuukt hur lätta vissa tjejer är, jag skäms för er. Ush! Vart är självrespekten?

Samma sak med alla killar där. Noll respekt alls. Jag kan dansa med folk jag inte känner, inga problem, men när någon idiot försöker kyssa mig efter att ha dansat med oss i typ 30 sek kan han ju bara dra åt helvete. Och det fick han veta också. Haha.

Men jag hade kul i alla fall, jag och Nettan dansade fram till kl 2 då våra fötter gav upp pga av halvdant skoval och vi träffade faktiskt trevliga människor också, även om jag helt ärligt uppfattade 80% av alla där som tragiska idioter. Kan även ligga något i att de flesta där är mellan 18-20 typ, och med andra ord inte har kommit så långt i livet varken mentalt eller utvecklingsmässigt.
Så med andra ord tänker jag i framtiden dra till ställen meg högre genomsnittsålder. Haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0