Skridskoåkning och solning

Dagen har varit händelserik. (därav halvdan updatering)
Efter skolan åkte jag in till Södertälje, gick en stund med Dunja innan jag la och stekte i solariumet i 20 min.
Skyndade hem, kastade i mig middag och sedan åkte jag, papi och bror iväg och åkte skridskor vid Lida (friluftsområde) där de skottat av snön från sjön som finns där och tänt facklor runt hela banan på 1,1 km.
Åkte 9 st varv dvs 9,9 km. Fick ersätta dagens hemmaträning då man skulle jogga lätt i 30 min. Haha.

Mysigt men sjukt ledsen för att jag glömde min kamera. Ush.

Fyfan vad jag log föresten när jag upptäckte att blogg.se hade lagt ut videon med små tjejerna som dansar "sexigt".
Liksom? HAHA! Den videon la jag ut för FLERA MÅNADER SEDAN efter att ha sett den hos en vän. Borde inte blogg.se vara mer update?



Nu ska jag pilla i mig en proviva och avsluta kvällen stillsamt med att ta ett varmt bad och läsa lite om regeringen och riksdagen. Tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0