Konstaterande

Helgens konstateranden:

- Jag tycker det är patetiskt med folk som lägger upp 3000 fyllefoton på Facebook.

Liksom, OKEJ, jag fattar att du festade i helgen, och 2000 av alla foton är dessutom identiska.

- Efter att ha varit ute på krogen 2 gånger kan jag även konstatera att hemma fester i förorten är orsaken till att jag festat så lite tidigare.
Hur stelt på en skala är det inte med folk som inte känner varandra, sitter i en soffa, tittar på varandra lite stelt och sedan håller sig till sina egna kompisar resten av kvällen?

- En tredje patetisk grej är alla överkåta idioter på krogen och alla patetiska fan som nappar.

Äcklande. Var är eran stolthet? Eran värdighet?

- Jag tänker inte skaffa barn innan 30. Vill göra "allt" innan dess.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0