Året 2010 ska bli året då jag..

.. börjar övningsköra ordentligt och förhoppningsvis klarar jag körkortet tills jag fyllt 19 i alla fall.
Tyvärr hamnar det i kläm rätt ordentligt då mitt liv innehåller många saker i ett tajt schema.

... skaffar mig en inkomst. Antingen i form av extra jobb, små jobb eller endast sommarjobb. I år tänker jag fan inte ge mig tills jag hittat ett jobb.

... ser till att träna något 6 dagar i veckan under hela sommarhalv året.
Vill försöka spela i rikserien säsongen 2010/2011.


... fyller 18.
Krogen, myndig, röstsätt, straffmyndig, körkortsmöjligheter, en siffra mer i ledet men helt nya möjligheter och begränsningar.

... tar en politisk ställning vad gäller parti. Är väldigt säker på att jag tillhör vänsterblocket, frågan är bara hur mycket vänster och jag är inte så påläst om kommunism.

... jag gör en insats för någon
annan än mig själv, gärna flera. Antingen gör jag och Izabelle en insats för jämställdhetsbandet eller så får jag klura ut något annat. Som nämt vill jag skriva en bok.

... börjar läsa böcker igen. Har kunnat läsa sen jag var 6 år men tar mig aldrig tid längre. Ska försöka läsa mer böcker som faktiskt lär mig något jag har nytta av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0