Bea + Nalle Puh = Sant

Igår spenderades natten hos Sandra där vi efter nattmackor och thai-mat gick och lade oss vid halv fem. Bea och jag delade på en luftmadrass, Frida och Sandra på en och Johanna och Bulan låg i en våningssäng.
Samtliga sov i Sandras lillasysters rum, haha.

Bredvid min och Beas luftmadrass hade Sandras syster en "björn stol" där ett ganska stort Nalle Puh gossedjur satt.
När vi gick och lade oss satt Nalle Puh där snällt och log lite dumt.

När jag några timmar senare vaknar sitter inte Nalle Puh kvar.
.. Utan Bea ligger PÅ han. HAHAHA!


Va fan Bea?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0