Blind date med Nettan på alla hjärtans dag

Fick ett sms som förvånade mig men fick mig att skratta av min kompis Nettan idag:
"Ska vi fira alla hjärtans dag ihop?"


HAHAHAH!
Så nu har vi bestämt att vi ska ha en dejt då vi ska ut på och äta och dricka gott.
Jag föreslog att vi kunde köra en blind date och låtsas att vi inte kände varandra och hon var på.
Överväger att chocka henne rejält och dyka upp i pirat skägg och någon spännande dräkt. Hahaha.

Kvinnan skulle vända så fort hon såg mig då. HAHA!



Kommentarer
Postat av: Netts <3

2010-01-26 @ 15:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0