Din gamla häst

Jag har sedan några dagar tillbaks få ta över ett telia abbonemang. Men behåller även mitt comviq kontantkort, så dont worry.  Men i alla fall så har det här abbonemanget tidigare tillhört en ung kille i 20års åldern som varit anställd hos min fader, men han har bytt arbete nu och abbonemanget har inte upphört än utan har en fast månadsavgift.
Då båda mina föräldrar har telia ska jag därför ha den andra telefonen till att ringa dem, gratis. Haha.

Hursom, igår när jag gick från tacobar med Nettan fick jag ett märkligt sms från ett nummer jag inte hade på någon av mina telefoner, skickat till telia-telefonen.
"Vad gör du din gamla häst?".

Mitt svar "Vem är det?"

"Hellgäääh för fan kimpah kuk"

Jag ringer upp killen och han svarar med "Cheeeena mannen".
Sedan förklarar jag sakligt för killen att det här nummret inte tillhör den han tror och att han kan ta bort det.
"Okej, sho sho" svarar han lite skamset och lägger på.

HAHAHAHA! Va fan?



Kommentarer
Postat av: mimmmi

2010-01-09 @ 19:33:35
URL: http://mimisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0