Match mot Devils Ice midget

Gud, varje gång jag vaknar känns det som att jag precis vaknat ur ett halvårs sömn i ide.
Jag kan sova i evigheter, jag hade liksom ställt mitt alarm på 11:30. Hur bra låter det?
STÄLLT alarmet på halv tolv. Haha.
Det är ju så illa så jag vet inte vad.

Och enda andledningen till att jag är uppe redan, är för att mamma kom in vid 11 och väckte mig.

Idag står endast en sak grej på schemat:

Träningsmatch
Tid: 17:30 - 20:00
Plats: Segeltorpshallen
Övrigt: Träningsmatch mot Devils Ice midget från Canada.Klubblag med tjejer födda 92-94

Samling 15.45


Och det är med andra ord exakt hur jag ska spendera dagen
. Ska gå och pressa en BIG MAMA frukost nu så att jag orkar matchen, dessutom håller jag typ på att bli sjuk så har pillat i mig alla möjliga mirakel drycker och piller vi har här hemma. Excellent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0