Bitterfitta

Nu har jag bokat in mig på en kurs hos Nikon. ALLT i Stockholm var fullbokat tills den 7:e mars. Haha, toppen.
Så nu fan om något kommer i vägen.

Idag har jag varit en riktig jävla bitterfitta. Varit PMS:ig, dryg, haft otrevlig ton och varit allmänt bitter sen slutet av skoldagen. Vet inte om det bottnar sig i att jag är trött som fan eller att indianerna i vassen hade något att säga till om.
Eller så är det bara en sådan dag.

I dagar som dessa borde det vara besöksförbud för min del.
Jag borde vara inspärrad på mitt rum med en stimulerande bok och choklad. Ush.

Nej nu blir det badet. Och ett stort förlåt om någon uppfattat mig som en riktig bitch och gnällunge idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0